چگونگی انجام امور مرتبط با به بیمه حوادث دانش آموزی

نویسنده:ناشناس تعداد نظرات:0
تاریخ: 15 خرداد 1394 - 2:07

به اطلاع کلیه مدیران محترم می رساند در خصوص بیمه حوادث دانش آموزی  نکاتی جهت انجام بهتر امور بیمه ای حضورتان اعلام می دارد که امید است موارد خواسته شده به نحو احسن انجام گردد ..

-        پس از ارسال قرارداد بیمه دانش آموزی مدیران مدارس درصورت اسیب دیدگی دانش آموزان ابتدا فرم شماره 5 را تکمیل و اولیا را بهمراه مدارک به مراکزی که از سوی اداره تعیین می گردد هدایت نمایند.

-        این قرارداد برای  هزینه های درمان نبوده و تنها شامل هزینه های حوادث می باشد لذا از دریافت مدارک مربوط به درمان خودداری گردد.

-        در صورت شکستگی و معالجه در مراکز خاص و درمانگا ها  و مطب ها  گواهی پزشک می بایست شامل علت شکستگی، مبلغ هزینه شده ، ناحیه شکسته شده و نوع گچ گرفتگی( کوتاه/ بلند)  دریافت و ضمیمه مدارک گردد

-        درصورت بخیه در مراکز خاص  و درمانگا ها  و مطب ها  گواهی پزشک می بایست شامل طول ، عمق، تعداد و مبلغ هزینه شده باشد.

-        چنانچه در اثر حادثه نیاز به دارو شد می توان از نسخه ازاد و یا دفترچه بیمه استفاده کرد اما در صورت استفاده از دفترچه می بایست سهم سازمان و سهم ببیمه شده توسط داروخانه در برگه درج گردد.

-        شماره حساب سرپرست دانش آموز ترجیحا شماره سیبای بانک ملی باشد در غیر اینصورت نام بانک نیز همراه شماره حساب درج گردد.

-        در صورت نداشتن کد ملی در کپی شناسنامه سرپرست کپی کارت ملی ولی دانش آموز الزامی است.

-         در صورت سئوال با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره های مستقیم بیمه معلم شعبه شرق تهران

77481422-77482696-77462894-77411277

دیدگاه‌ها